Business Value Improvement metodologija
Angažmaji so si glede na vsebino seveda različni, praviloma pa izhajajo iz istega BVI koncepta in sledijo 3 korakom:
Namen
Ugotovitev trenutnega stanja in trendov v podjetju ali njegovih delih in njihovo ovrednotenje v luči poslovnega okolja, konkurenčnosti, ekonomskih in strateških učinkov ter pričakovanj deležnikov
Pričakovani rezultati
- ocena ustreznosti in uspešnosti podjetja pri zagotavljanju strateških, ekonomskih in ostalih učinkov delovanja,
- ocena skladnosti strategije in dnevnih operativnih praks,
- evaluacija konkurenčnosti in uspešnosti vis a vis najboljših praks,
- identifikacija področij, ki so najbolj potrebni optimizacij vključno z osnovno oceno izboljšav in njihovih učinkov,
- identifikacija možnosti za izboljšave v profitabilnosti in ustvarjanju prostih denarnih tokov,
- celovita, zaokrožena ocena vrednostnega stanja podjetja ter potreb po optimizacijah ali prestrukturiranju
Namen
Identifikacija konkretnih bolečih točk in vzvodov za izboljšave, evaluacija predvidenih ekonomskih učinkov izboljšav preko ciljnega vplivanja na gonila vrednosti
Pričakovani rezultati
- izkristalizacija in ovrednotenje bolečih točk v poslovanju podjetja,
- identifikacija vzvodov za vplivanje na boleče točke,
- podrobnejša evaluacija predvidenih učinkov optimizacij,
- identifikacija konkretnih struktur, procesov, kadrov in ostalih elementov poslovanja, ki bodo potrebni optimiziranja vključno identifikacijo rešitev,
- izdelava ustreznih načrtov,
- ocena skupnih posledic angažmaja
Namen
Optimizacija bolečih točk preko najustreznejših vzvodov, vplivanje na ustrezna gonila vrednosti, povečanje poslovne vrednosti podjetja
Pričakovani rezultati
- Omilitev ali odprava bolečih točk
- Optimizacija posameznih struktur, procesov in drugih elementov poslovanja vključno z njihovo medsebojno sinhronizacijo
- Optimiziranost funkcijskih enot in podjetja kot celote
- Optimizirana profitabilnost delovanja podjetja in okrepljeni prosti denarni tokovi
- Povečana vrednost podjetja za ključne deležnike
- Strukturirana ocena nadaljnjih možnosti za rast in razvoj podjetja
Za angažmaje je značilna strukturiranost in iterativna narava pristopa. V ospredju je vedno konkreten ekonomski učinek.