Business Value Improvement metodologija

Angažmaji so si glede na vsebino seveda različni, praviloma pa izhajajo iz istega BVI koncepta in sledijo 3 korakom:

Korak 1: Posnetek stanja

Namen

Ugotovitev trenutnega stanja in trendov v podjetju ali njegovih delih in njihovo ovrednotenje v luči poslovnega okolja, konkurenčnosti, ekonomskih in strateških učinkov ter pričakovanj deležnikov

Pričakovani rezultati

  • ocena ustreznosti in uspešnosti podjetja pri zagotavljanju strateških, ekonomskih in ostalih učinkov delovanja,
  • ocena skladnosti strategije in dnevnih operativnih praks,
  • evaluacija konkurenčnosti in uspešnosti vis a vis najboljših praks,
  • identifikacija področij, ki so najbolj potrebni optimizacij vključno z osnovno oceno izboljšav in njihovih učinkov,
  • identifikacija možnosti za izboljšave v profitabilnosti in ustvarjanju prostih denarnih tokov,
  • celovita, zaokrožena ocena vrednostnega stanja podjetja ter potreb po optimizacijah ali prestrukturiranju
Korak 2: Načrtovanje izboljšav

Namen

Identifikacija konkretnih bolečih točk in vzvodov za izboljšave, evaluacija predvidenih ekonomskih učinkov izboljšav preko ciljnega vplivanja na gonila vrednosti

Pričakovani rezultati

  • izkristalizacija in ovrednotenje bolečih točk v poslovanju podjetja,
  • identifikacija vzvodov za vplivanje na boleče točke,
  • podrobnejša evaluacija predvidenih učinkov optimizacij,
  • identifikacija konkretnih struktur, procesov, kadrov in ostalih elementov poslovanja, ki bodo potrebni optimiziranja vključno identifikacijo rešitev,
  • izdelava ustreznih načrtov,
  • ocena skupnih posledic angažmaja
Korak 3: Udejanjanje izboljšav in povečevanje poslovne vrednosti podjetja

Namen

Optimizacija bolečih točk preko najustreznejših vzvodov, vplivanje na ustrezna gonila vrednosti, povečanje poslovne vrednosti podjetja

Pričakovani rezultati

  • Omilitev ali odprava bolečih točk
  • Optimizacija posameznih struktur, procesov in drugih elementov poslovanja vključno z njihovo medsebojno sinhronizacijo
  • Optimiziranost funkcijskih enot in podjetja kot celote
  • Optimizirana profitabilnost delovanja podjetja in okrepljeni prosti denarni tokovi
  • Povečana vrednost podjetja za ključne deležnike
  • Strukturirana ocena nadaljnjih možnosti za rast in razvoj podjetja

Za angažmaje je značilna strukturiranost in iterativna narava pristopa. V ospredju je vedno konkreten ekonomski učinek.